Kampania STOP DRAPANIU zakończona sukcesem!

Kampania STOP DRAPANIU spotkała się z szerokim zainteresowaniem partnerów, mediów oraz właścicieli psów. Akcja dotarła do ponad 13 milionów osób na terenie całego kraju, zwracając uwagę na problem uporczywego świądu u tych czworonogów.

Skuteczność kampanii:

  • Ponad 25 tys. wizyt na stronie internetowej www.stopdrapaniu.pl
  • Ponad 24 tys. odbiorców reklamy Google Grants
  • 269 lecznic weterynaryjnych, które przystąpiły do akcji
  • 152 emisje spotów radiowych w Radiu Dla Ciebie i Polskim Radiu
  • Audycja w programie ,, Poranek w Radiu Dla Ciebie’’
  • 7 648 273 odbiorców reklamy Euronet
  • 355 ekranów w sieci kin Cinema City, emitujących spot kampanii
  • Ponad 2000 monitorów reklamowych w komunikacji miejskiej
  • 206 monitorów w placówkach Lux Med.
  • Ponad 1,5 mln. odsłon banerów reklamowych
  • Ponad 1 mln. maili wysłanych do klientów sklepu zoologicznego KrakVet oraz czytelników Rynku Zoologicznego
  • Artykuły w prasie i Internecie na temat kampanii
  • Reklamy prasowe kampanii